tisdag 12 maj 2009

Sjuk igen, ska det aldrig ta slut

Efter en lång natt med hostningar och snytningar, så gick jag upp kvart i fem. Hann precis läsa DN och skulle gå upp för att klä mig. När jag möte Liam i trappan. Vi fixa i ordning oss och gav Rocky mat. Åt lite frukost innan det var dax att ta bussen till dagis. Liams eksem runt munnen har blossa upp igen, men det gör inget säger han. För han har en jätte bra salva på dagis som han kunde använda när han kom dit. Kom till jobbet alldeles för tidigt. Mötte Micke i dörren, han kolla klockan och såg frågande ut. Jag förklara läget. Han såg och hörde att jag inte mådde så bra. Gullig som han är gick han in i lunchrummet och sa att det finns ny bryggt kaffe till dig. Sen ringde jag Sandra, dom var på väg hem, operationen var inställd. Narkosen lyssnade inte ens på Felicias lungor. Kan säga det att Sandra var inte glad. Inte heller Mille. Jag förstår dom. Det verkar som det har gått troll i det hela. Vi bestämde att dom skulle titta förbi mig på jobbet för att hämta nycklarna, så dom kom in i deras bostad. Efter dom varit och hämtat dom så börja jag jobba, men det gick väldans trögt. Jag stod ut till klockan tolv, sen for jag hem. Har fått feber och ska ta en tablett. Sen får jag lägga mig ett tag, förhoppningsvis mår jag lite bättre sen.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Stackarn min söta mamma, sjuk igen.
Varför ska du alltid bkli sjuk.
lider med dig...
love you...

Kathrin sa...

Jag var nog inte så snäll när jag var liten så det här är straffet. Eller kan det vara alla kunder som är inne och hosta och nyser framför mig i kassan. Jag tror på det sista för jag har alltid varit snäll,hihi. love you to