söndag 3 maj 2009

Kan själv

Snart är den här helgen slut. Har inte fått tag i något som jag hade tänkt köpa, jag blir så trött. Var en sväng till pappa idag, men det vart inte så långdraget där. Han låg och sov när vi kom. Han var så trött så vi bestämde oss för att åka hem och komma tillbaka en annan dag.
I morse skulle Felicia försöka att få på sig sina skenor själv, hon satt över en timme och försökte. Vilket tålamod hon har. När jag ville hjälpa henne så skaka hon på huvudet och vart arg. Kan själv var nog det hon ville säga. Till slut kom hon och ville ha lite hjälp, men inte för mycket. Den tjejen vet vad hon vill. Medan hon kämpa med skenorna och skorna, satt vi och titta på reprisen av Robinsson. Jag vart sjukt sugen på stuvade makaroner. Gissa vad vi åt till middag. Just det, stuvade makaroner. Jag åt alldeles för mycket så nu orkar jag inte göra någonting. Men är det inte så att på söndagarna är det en synd att jobba. Inte för att jag är så religiös, men ibland kommer det en del bra grejer från bibeln,hihi. Nu ska jag lägga mig på rygg i soffan och kolla in hur det går för Sverige i hockey VM.

Inga kommentarer: