lördag 9 maj 2009

Sovmorgon???

I går sa jag till Sandra att det skulle vara skönt att få en lång sovmorgon i dag. Vad gör man då man vaknar klocka fem och det inte går att somna om? Jag klarar bara inte av att ligga och vrida mig i sängen så jag går upp. Går ut för att hämta in DN, stön den har inte kommit än. Jag blir så trött på tidnings utdelaren, det är ofta han kommer sent. Jag har DN för att den just kommer så tidigt på morgonen. Ska nog ringa dom och förklara läget. Har gjort det förut och dom har bättrat sig. Men det här är en ny kille så han tycker väl att det är helt okej att komma när det passar honom. Inte nog med att inte DN har kommit, regnet det bara öser ner. Trodde att det skulle bli fint i helgen. Hoppas att solen tittar fram lite senare i dag. Det är så trist att springa i butiker när det ös regnar.
Jag får väl ta ett blodsocker prov och fixa mig en latte och sitta och mysa med en bra bok, det är ju inte helt fel det heller.

1 kommentar:

Sandra sa...

Mmmm latte låter gott... Mamma det är farligt att sova... Akta dig...