lördag 2 maj 2009

Livet kan vara svårt

I går fick vi träffa Camillas nya kille Henrik och hans son. Henrik verka vara en trevlig kille och humor hade han. Han bor några mil utanför Göteborg. Sandra med familj kom också över. Dom var även på en snabbvisit på förmiddagen innan Liam skulle åka till sin pappa.
Idag ska vi nog fara runt och kolla lite på badrums grejer. Ska också försöka att få ta på Jonny. Det är ju ett tag sen vi träffades så jag tänkte höra om han har ledigt från körningen något. Jag missar så mycket av Ebbas utveckling, det känns inte bra. Skulle kunna tänka mig att åka till Gustavsberg och kolla lite i butikerna där och samtidigt hälsa på hos dom.
Christian har det svårt just nu. Han ser allt i svart och är riktigt deppig. Jag fick sitta med honom i telefon i torsdagsnatt i flera timmar. Det är synd att han bor så långt bort, det är svårt att hjälpa när man inte är på plats. Det ända jag kan göra just nu är att lyssna på honom och peppa honom. Han har kämpat med sina problem så många år och nu verkar det som om att orken helt har försvunnit. Jag sa att vi tänkt oss ner till honom, men det ville han inte. Får ta upp frågan lite senare och se om han har tänkt om. Tillsvidare får jag ringa honom och höra hur läget är. Hoppas det vänder fort, jag kan inte släppa vårt samtal vi hade.

Inga kommentarer: