onsdag 2 april 2014

Tomt i kylen.

I morse var febern tillbaka, hostan har hållit mig vaken i stort sätt hela natten. Har blivit bra mycket bättre i magen under dagen. Jag hoppas att jag kan ringa mig frisk imorgon så jag kan jobba på fredag, men det hänger på febern och magen. Att jag hostar och är lite snorig får jag säkert dras med ett tag till, men det är ju inte värre än att man kan jobba.

Det händer ju inte så mycket när man ligger sjuk. Det blir mest att man ligger och läser, sover. Ja, så går man ut på nätet förstås. Bosse som nästan är fri från magsjukan fick den stora äran att ta sig ner till affären så vi fick hem mjölk och bröd. Det finns inte mycket i kylskåpet nu, så här tomt har det inte varit på väldigt länge. Det märks att ingen har handlat på många dagar. Men det går inte åt så mycket mat just nu. Jag äter väldigt lite bara för att jag måste på grund av min medicinering.

Rocky och Jerry har varit tystlåtna hela dagen, tror dom märker att vi inte mår så bra. Så här lugnt som det varit på dom den här veckan har det inte varit sen jag vet inte när.

Inga kommentarer: