tisdag 8 april 2014

Rusk väder.

Vilket skitväder det har varit idag och inte ska det bli bättre i morgon. Men efter regn kommer sol och har vi tur så får vi en fin påsk. Jag har tagit några semesterdagar till påsken så jag har ledigt hela fem dagar. Ledigt och ledigt kanske man inte kan kalla det. Jag är ledig från vanliga jobbet men har lovat min svägerska att vi ska ha koll på svärmor så att svågern o svägerska kan åka upp till sitt landställe över påsken. Vi planerar en hel dag hemma hos oss med svärmor, återstår att se om det kommer fungera. Vore bra att kunna vara hemma en hel dag utan att behöva vara orolig för svärmor. Dom andra dagarna får vi väl åka hem till henne och se till att hon får i sig fräsch mat o att hon inte sover bort dagarna. Hade det inte varit för hennes sjukdom så hade vi kunnat haft henne här hemma hela helgen. Ska även hinna med att hälsa på mamma. Sen ska jag umgås en massa med våra gojor, lite träning med Jerry ska hinnas med. Givetvis blir det en hel del mat också.

Men innan påsk ska jag jobba tre dagar, ledigt tre dagar och  jobba två dagar. Och för att vara pigg i morgon ska jag nog krypa ner i sängen snart. God natt och sov gott.

Inga kommentarer: