söndag 13 april 2014

Min minstings dag.

Ett stort grattis till min dotter som blir 31år idag. Synd att det inte var en stor sol på himmeln så vi kunde sitta ute på deras baksida o fika. Det brukar bli ganska varmt där bara solen skiner. Men Sandra är en stor sol i sig själv och vi kan ju sitta inomhus och njuta av hennes värme.

Igår fixade jag med en massa saker här hemma. Jerry fick flytta ut till vardagsrummet och det verkar han tycka var bra. Tvättade fönstrena där och skulle stryka gardiner som skulle upp men när Bosse tog fram strykbrädan visa det sig att den hade gjort sitt. Helt enkelt hade brädan gått sönder av sig själv. Nu blir det att åka och köpa en ny så jag kan få upp mina gardiner.

Förutom födelsedags fika så kommer jag fortsätta att röja här hemma under dagen. Det är konstigt att om man börjar med en sak så kommer hundra nya saker som måste göras. Det ena ger det andra. Men fint blir det när allt är klart.

Ha en trevlig söndag.

Inga kommentarer: