onsdag 9 april 2014

Glad för mina öron.

Idag var det tur att jag har ett par öron för annars hade nog att huvudsvålen ramlat av. Jag tittade på schemat i lunchrummet och fick se att resten av veckan blir lugn och skön. Leendet jag fick när jag stod framför schemat var så stort att om inte det vore för öronen hade jag blivit av med huvudsvålen. Och jag var inte ensam om denna glädje.

Yngsta barnbarnet har fått plats på dagis, den 26/8 börjar han på inskolning. Ja, tiden går fort när man ser på barnbarnen, hur det växer o lär sig allt som är bra att kunna. Även sådant som är mindre bra att kunna får plats i deras hjärnor. Själv känner jag mig som dryga tjugo men tittar jag mig i spegeln så har kroppen levt så mycket längre än hjärnan, hahahaha.

Laddade ner lite bilder från kameran igår. Hittade en del guldkorn bland dom. Här kommer två stycken.

Här är en bild som jag tog på papegojträffen med friflygning. Det var filminspelning på gång och jag hoppas inte jag kom med på filmen. Kan jag tänka mig att ta med mig Jerry på en träff? Ja, det kan jag men tror nog att vi väntar på friflygning utomhus till sommaren.


Sandra och Jerry trivs ihop. Hade väl aldrig trott att dom skulle bli sådana nära kompisar. Jerry njuter ordentligt när Sandra kliar honom i nacken.

 
Med dessa bilder avslutar för denna gång.
Ha det bra.

Inga kommentarer: