lördag 24 november 2012

Sista helgen i november.

Sitter här med min mugg med kaffe, har tv:n på i bakgrunden. Får helt plötsligt höra att JR är död eller rättare sagt Larry Hagman. Han dog i natt. Inget konstigt med det, gubben var ju både sjuk och gammal. Men den första tanken jag fick va, ja, då är det väl slut med Dallas. Lika bra det. Jag såg det första programmet på ny starten och blev inte ett dugg förvånad över att det bara var dynga. Dallas tillhör 80-talet och inte 2012.

Fick mig en rejäl sovmorgon, sov enda till halv åtta. Det känns i huvudet som är så där tungt som det kan bli när man sovit för mycket. Har tänkt att åka och köpa köksgardiner och duk till köksbordet idag. Och det ska jag göra så fort som möjligt, vill ha eftermiddagen här hemma. Nästa helg är det första advent och jag jobbar på lördagen så jag får tjuvstarta med att få fram stjärnor och stakar denna helg. Så det blir ett besök upp till vinden och ta ner sakerna. Men ska det bli något gjort så får jag sätta fart. Ha en bra lördag.

P.S Idag börjar Vinterstudion igen och jag får återse Charlotte Kalla på skidor igen. Även alla andra bra och dåliga skidåkare återkommer i spåren. Men Charlotte är den jag tycker är bäst, en härlig tjej man blir glad av att se och höra henne. Så det blir till att ta sig lite tid att se något av loppen. D.S

Inga kommentarer: