måndag 19 november 2012

Nu får det vara nog!!!

Nu får det bli någon ändring på detta pissväder. Är så förbenat trött på detta grådaskiga och regniga väder. Det skulle sitta bra med lite minus grader och till och med snö skulle göra livet lite roligare. Jösses, var det jag som skrev det???? Jag som hatar kyla och snö. Jo, så är det, jag är så trött på regn och rusk för att inte tala om denna trötthet som är följden av dåligt väder så jag skulle bli överlycklig om vi nu fick snö och driv is ett par månader framöver.

Dagen på jobbet har varit helt galen. Vi har nu fått nya frysar som ska installeras på helt nya platser och det är upp och ner vänt runt omkring kassan. En kassa hade slängt in handduken och var under reparation hela dagen. Givetvis mycket kunder men det flöt på. Men jag klagar absolut inte, butiken får ett lyft och det kommer bli fint när allt är på plats. Hur det än är så är det ju alltid kul med förändringar.

Inga kommentarer: