torsdag 8 november 2012

Det är så man önskade att det blev snö.

Regn idag igen. Rå kallt, regn och ett mörker som är svartare än svart. Det är så man önskade att det blev minus grader och snö. Trodde väl aldrig att jag skulle önska mig snö och kyla, men nu gör jag det. Om det blev kallt och snö så slapp vi åtminstone det kolsvarta mörkret och alla vattenpölar.

Har nu en arbetsdag kvar sen väntar tre-dagars ledighet. Ska bli härligt att vara ledig. Ledig och ledig är väl lite synd att säga, jag har ju en del jobb här hemma som skulle behövas göra. Jag slipper i alla fall gå till jobbet. Och jag kan ju ta alla måsten i min egna takt. Det är ju farsdag på söndag så då får vi väl åka ut på gravarna och tända ljus för våra pappor. Får väl hoppas att dom belönar oss med lite sol, hihi.

Inga kommentarer: