tisdag 18 september 2012

Veckans första arbetsdag avklarad.

I morse var det tungt att behöva kliva upp för att ta mig till jobbet. Allt gick så mycket lättare då jag kom på att när väl första arbetsdagen denna vecka var avklarad så är det redan onsdag och i stort sätt har halva veckan gått. Nu sitter jag mätt och belåten och vet att i morgon är det redan onsdag och då levereras våra köksskåp. Allt känns så mycket bättre än vad det gjorde i morse.

Vi har ett mathack här i närheten som vi var och hämta hem mat nu i kväll. Jag tog panerad rödspätta, det är inte små portioner man får men jag lyckades få i mig nästan allt. Det här mathacket har varit vår räddning nu när vi renoverar köket. Dom har pizza, hamburgare, kebab, sallader och en del husmanskost, så man slipper äta enformigt. Men nu vill jag ha hemlagad mat!!

Gääääsp, gääääsp, tror att jag snart ska ta och gå och lägga mig. Helt otroligt vad jag har varit trött den sista tiden. Kvällarna är det inget annat gäspningarnas tid.

Godnatt och sov så gott.



Inga kommentarer: