söndag 9 september 2012

Bröllopsdags middag??

En dag försent så blev det en bröllopsdags middag, vi stannade till på Gula Villan i Tumba på vägen hem från upphämtningen av Bosses kvarglömda glasögon. Vi köpte med oss en varsin Pasta Mums Mums och det kan jag lova att det var mumsmums. Den riktiga bröllopsdags middagen ska jag in till stora staden och äta, men det kommer dröja ett tag. Under vårt köks stök blir det mycket hämt mat för det är inte mycket som vi kan laga i köket och grilla kan det bli för mycket av. Sen kommer det nog ta ett tag innan vi vill äta ute igen. Jag börjar redan att längta till vanlig hederlig husmanskost.

Nu får det vara nog för idag, ska sätta mig ner framför tv:n och försöka att titta på ett helt program för en gång skull (utan att somna). Men risken är inte stor att jag lyckas.

Inga kommentarer: