torsdag 13 september 2012

Målningen är klar.

Äntligen är vi klara med målningen av köket. I morgon ryker resten av skåpen. Mille ska hjälpa Bosse att köra upp skåpen upp till tippen. Han lånar hem deras firmabil som är en mindre lastbil så det behövs bara åka en vända. Hittills har allt gått efter vår planering och om inget oförhappat händer så kommer golvet vara på plats innan helgen är över.

Nu är det endast en dag kvar att jobba sen blir det tre dagars ledigt, vilken lyx. Jag kommer att gilla dessa tredagars ledighet. I morgon har jag jobbat två veckor med  det nya schemat. Och det finns inget att gnälla om mina nya tider och jag tror faktiskt att det här är mycket bättre än gamla schemat.

Snart dags för mig att krypa i säng. Första kvällen på ett tag som vi kan slappa lite framför tv:n och mina ögon vill bara blunda.

Sov gott.

Inga kommentarer: