lördag 7 juli 2012

Nu är den äntligen här!!!!

Äntligen är semestern här. Hade en härlig känsla i hela kroppen i morse när jag vakna. Vetskapen att vi har fyra hela veckors ledighet framför oss gör livet lite enklare att leva. Att få ladda upp batterierna efter ett jobbigt år med en massa tråkigheter och sjukdomar. Har fortfarande problem med ryggen men det har blivit bra mycket bättre och dom besvär jag fortfarande har kan jag leva med.

Det är nu fyra dagar kvar tills vi far ner till Gran Canaria, två veckor med sol och värme är aldrig fel. Bara att slippa laga mat på två veckor är lyx. Inte ens frukost behöver vi tänka på denna gång. Några utflykter blir det och många slappa timmar med sol och bad. Ser fram emot att ge mig in i böckernas värld. Som vanligt ska jag ha många böcker med mig och kommer även ta med mig min letto där jag har många olästa böcker som jag kan ta till när mina medtagna böcker är lästa. Den nya kameran ska givetvis med och den ska jag testa ordentligt. Alla finesser ska jag lära mig och många bilder kommer det bli.

Denna första semesterdag ska jag ägna mig åt att tvätta lite och göra en inköpslista på saker vi måste ha med oss på vår resa. Ingen stress, utan ta ta allt i sin egna takt för tiden står på min sida. Hahahahaha, tänk vad härligt det är med semester.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Åh, snart är det dags för er och er efterlängtade semester. Två hela lååånga veckor med bara lugn och ro. Helt fantastiskt!!
Önskar dej en kanooon semester, med mycket bad/sol/mat och dryck.

Kraaamar i massor och ser framemot att få se många kort när du är i bloggartagen igen.

Kraaaaaaaaaaaaam