tisdag 10 juli 2012

Här sitter jag.

Allt känns helt onormalt. Både jag och Bosse fattar nada. Har i stort sätt packat allt, bara mitt insulin som ska fixas strax innan vi åker. Och min resväska är bland det lättaste man kan ha. Har aldrig varit med om att en resväska som tillhör mig är så lätt. Hahahaha, där fick jag som beställt 15kg extra bagagevikt. Laptopen ska jag packa när jag är klar här, men det är inte säkert att jag tar med mig den. Till 80% så får den stanna hemma, har känt så hela dagen. Det finns ju datorer på hotellet och dom duger nog dom också. Tänker på hur jobbigt det är vid säkerhetskontrollerna och blir lite matt av det. Har fått Bosse att inse att det är bäst att ge fan i att ha skärpet på byxorna ( han är lite av en skärpbög) på nedresan och givetvis resan hem. För hur det än är så är det så stressigt vid dessa säkerhetskontroller.

Var ner med en del blommor till mamsen idag. Hennes bror kommer från Norge imorgon. Det känns skönt att hon kommer få sällskap under tiden vi är borta. Hade tyckt att det skulle varit kul att träffa dom, men han vågar kanske inte komma när jag är hemma. Han har haft samma problem i ryggen som mig. Vi fick det i stort sätt samtidigt så han är säkert orolig för att jag kommer påpeka att det måste vara något som satte igång det hemma hos honom förra sommaren när vi var där, hahahahaha. Men jag vet var dom bor så det är ju inte så svårt för mig att ta mig dit, hihi.

Hoppas att vädret blir bättre här i Sverige även om metrologerna inte ser någon förbättring. Dom brukar ju ha fel och nu när jag lämnar landet så kan ni ge er fan på att sol och värme kommer. Ska försöka att få mig ett par timmars sömn innan det är dax att dra iväg. Ha det bara bäst.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Men tänk att nu har du 15 kg extra att fylla med allt möjligt från din resa, det är väl bra.

Kram och än en gång ha en underbar semester.