söndag 8 juli 2012

Ytterligare ett klipp.

Var iväg och skulle köpa ett nytt minneskort till kameran. Gjorde ett mindre klipp då det var extrapris på dom. Där man hitta minneskorten hade dom även kameraväskor hängande. Hitta en lagom stor väska som rymmer både videokameran och min nya systemkamera, även den var nedsatt. Så man kan säga att jag gjorde ett bra köp igen. På vägen hem stannade vi till hos min svärmor och tog oss en fika. Hon är virrigare en vanligt, kanske det beror på att hon ska åka med Bosses lillebror upp till Hälsingland. Det blir nog för mycket för henne med packning och miljöombytet. Hon fick ett telefonsamtal medans vi var där, hon talade om för den som ringde att hon hade sin dotter och måg på besök. Dottern var jag och mågen hennes egna son, hahahahaha. Bosse och jag kunde inte annat att skratta åt henne.

Nu har vi duschat vår goja och hela hans bur. I morgon ska han till sitt reserv hem och jag ska färga och klippa håret. Tror han fattar att vi ska ut och resa. Han är lite mer tystlåten just nu och är väldigt nyfiken på vad vi gör hela tiden. Tidigare idag när vi skulle åka och köpa minneskortet sa han "ska ni åka och handla igen", fick mig ett gott skratt åt den kommentaren. Men kanske är det inte så konstigt att han säger så, då vi alltid är noga att säga till honom att vi ska åka och handla innan vi går ut och den sista tiden har det väl varit lite mycket med handling.

Nu ska jag sätta mig ner och kolla lite på tv:n. Det känns skönt att veta att jag inte ska jobba i morgon. Egentligen börjar semestern först då. Ha en trevlig söndags kväll.

Inga kommentarer: