söndag 29 juli 2012

Förlovnings dagen.


Här sitter vi på vår favorit restaurang, parken mitt i mot har vi sett sedan den var ny planterad och den blir vackrare för varje år. För att visa hela parken så måste jag lägga in tre bilder.



Man ser vårt hotell i högra hörnet på denna bild, som ni ser behövde vi inte gå så långt för att inta våra middagar. Bilderna tog jag när vi skulle fira vår tjugoandra förlovnings dag. Vi åt Ceur de filé, som var otroligt god, filén var så mör att den smälte i munnen. Till efterrätt blev det glass och givetvis den vanliga irishen som jag alltid tar när jag är där.


 Bosse sitter och kollar in och lyssnar på vad Ramon säger. När middagen var över gick vi hemåt och innan vi åkte upp till vår lägenhet bestämde vi oss för att kolla in vad det var för show vid poolbaren.


Högst upp, tredje balkongen från höger, där bor vi.

 
Testade kameran med lite mörker bilder, här är barnpoolen där alla vuxna utan barn bokade upp sig. Dom första dagarna vi var där bokades platserna upp av en tysk släkt, vi räknade platserna och kom fram till att dom var 22 stycken, endast vuxna. Oftast kom dom inte ut till poolen förrän sent på eftermiddag.


Den stora poolen i kvälls belysning.


Den här tjejen avslutade showen, hon hade en otrolig röst. Innan hade det varit trolleri på scenen, men den såg vi bara slutet på. Vi åkte upp till oss och hörde och såg slutet på kvällens show.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, tyskar brukar vara en "Pain in the ass" de utmärker sej precis överallt.

Härligt att kunna sitta på balkongen och se slutet av showen.

Pratar ni engelska med personalen??

Fina bilder med kameran

Kraaaam