söndag 1 november 2009

Turen håller i sig.

Igår hade jag sex rätt på travet. Men som vanligt ingen stor utdelning. Huvudsaken att man är med och nosar för helt plötsligt sitter sjuan där. Jag vann även i TP spelet. Hittills är jag obesegrad där. Testade wii fit, och det var kanon kul. Joggade runt en bana och när jag kom i mål kändes det precis som om jag hade varit ute i terrängen och joggat. Gjorde en massa andra övningar också, bland annat backhoppning och slalom. Men där behöver jag nog att träna en hel del på tekniken, hahaha. Roligt var det. Men innan jag kunde börja träningen fick jag genomgå en kroppstest. Den gick ut på att mäta balans, BMI och wii fit ålder. Min wii fit ålder ska vi inte snacka om, den var bara för mycket,hahahahaha. Efter det fick jag en personlig tränare. Så nu gäller det att man gör lite övningar varje dag. Hahahaha, det ska bli roligt att se hur länge jag orkar med det. Men jag ska försöka att köra en halv timme om dagen.

Inga kommentarer: