tisdag 10 november 2009

Livet.

Livet kan vara så mycket. Både sorg och glädje. För mig är det mest glädje just nu. Har huvudet fullt med idéer på vad jag skulle vilja göra. Även på sånt som jag måste göra, men aldrig riktigt hinner med. Skulle jag göra allt jag har i mitt huvud skulle inte dygnens timmar räcka till. Så vad gör man? Det finns en massa lösningar på det. Bara att bestämma sig och verkställa. Men känner jag mig rätt, så stannar det mesta kvar som ideer. Och det kanske är lika bra det. Jag kan kanske skriva ner dom och plocka fram när jag behöver pigga upp mig. En liten lista på roliga saker man kan göra när man är nere och inte har någon fantasi. Det är inte helt fel, ska nog göra så innan jag glömmer bort alla roliga saker jag har lust att göra nu, men inte hinner.

Inga kommentarer: