söndag 22 november 2009

Godmorgon.

Efter en lång natt god sömn känner jag mig ganska ut vilad. Yippie, jag har sovit nio och en halv timme. Det ända som inte känns bra är den tunga huvudvärken, som säker kommer av att jag har sovit för länge. Men jag får ta en tablett om det inte går över. Idag ska här putsas och fejas. Några tvättmaskiner ska också hinnas med. Måste sen åka och handla lite. När allt är klart ska jag ta en fika och sätta mig ner och brodera lite. Det är något som jag ser fram emot. Bara att få sitta och sy och låta tankarna leva sitt egna liv. I bakgrunden kan jag ha TV:n eller någon bra CD på. Det är avkoppling för mig.
I går spela jag och Liam, Super Marion på Wii. Ja, det var ju mest han som spela, jag passa på när han vart trött och behövde vila. Jag har svårt att sluta spela när jag väl har börjat. Felicia sov middag ett bra tag. Men innan hon somna titta vi på våra djurparksfilmer. Det tyckte både Liam och Felicia var kul. När Felicia fick se morfar på filmen skratta hon och ropa mofa, mofa. Sandra kom över på eftermiddagen. Hon var lite sliten. Efter en trevlig kväll med grabbarna blir det nog lätt så, hahaha.
Såg på första Robinsson igår. Jag gilla att dom hade gjort ett grabblag och ett tjejlag. Nu ser man verkligen vilka som är dåliga på att samarbeta och helst går och snackar skit om andra deltagare. Så jag ser fram emot följande program. Speciellt ska det bli intressant och se hur det blir när dom slås ihop till ett lag.
Nu hör jag att kaffet är klart så jag ska ta en mugg och en cigg innan det stora röjet börjar.

Inga kommentarer: