lördag 28 november 2009

Spökmiddagen bokad.

Ringde till liveit för att ställa mig på deras väntelista. Efter en lång telefon-kö kom jag fram. Prata med en jätte trevlig tjej. Dom hade uppdaterat bokningslistan sent igår kväll. Men när jag ändå hade henne på tråden boka jag på telefon. Jag sa vilken veckodag vi kunde tänka oss, lördag vill vi helst gå. Den första lördagen var den 27/3 2010, så den blev det. Ja, så nu har jag en lång, lång väntan framför mig. Kan inte riktigt förstå varför jag har så svårt med denna väntan. Men som tjejen på liveit sa, så är spökmiddagen väldigt populär. Det ska bli riktigt spännande att få uppleva denna upplevelse. Medans vi väntar på den får vi hitta på andra saker att göra. Stan är full av upplevelser och matställen, det är bara att använda fantasin och komma till skott.
Nu har jag inte tid med det här längre, måste fixa mig och packa ner kamrorna. Sen blir det Gustavsberg.

Inga kommentarer: