onsdag 18 februari 2009

Segt som f....

Ja,nu är man mätt och belåten. I går kväll var dottern med familj på besök. Efter middagen gick dottern och jag in på datorn. Grabbarna börja spela bowling. Dom fick stryk av min dotterson som är 5år. Det hade inte gubbarna räknat med, det var ju första gången grabben spela själv. Han fick en massa strikeer. Tänk er vad glad och stolt grabben var. Han ville givetvis inte åka hem, men var tvungen då det som vanligt är jobb och dagis som gäller. Jag lova min dotter att kopiera och skicka i väg lite papper idag Men när jag kom till jobbet hade kopiatorn gått sönder, så det blev till att skicka iväg papprena utan att kopiera dom. Hoppas hon inte blir blir besviken. Idag har jag betalat våran kryssning, så nu vet man att man kommer iväg. Ska börja att kolla vad man ska ha för kläder med sig. Har beställt ett par skit snygga jeans. Hoppas att dom passar när dom kommer. Ska nog köpa nån tröja och skjorta också. Det är lite svårt att handla kläder när man inte vet vad det kommer att vara för väder när vi åker. Men det löser sig säker. Det brukar det göra. Den här dagen har varit hur seg som helst, trodde aldrig att jobbardagen skulle ta slut. Men nu är den det och jag ska titta lite på TV:n. Sen ska jag gå upp och lägga mig och läsa lite.

2 kommentarer:

Sandra sa...

hallå.... Kläderna du beställt kommer sitta jätte fint på dig och din fina kropp:) kramar

Kathrin sa...

Kläderna har kommit. Det gäller att jag inte går ner för mycket. Jag kunde ha tagit en storlek mindre.