torsdag 26 februari 2009

Idag huvudvärk

Idag har jag haft en hemsk huvudvärk. Men det hör väl till förkylningen. Jag har i stort sett inte gjort någonting i dag. Tvinga mig till att sätta mig framför datorn för att betala månadens skörd av räkningar. Det blir ju lite när det är fyra olika personers ekonomi man ska sköta. Men nu är det gjort för den här gången. Nu ikväll har vi bokat biljetter till The Buddy Holly musical. Vi ska in och se den den 28 mars. Det ska bli kul. Honom lyssna man på mycket på när man var ung. Men kan inte säga att han tillhörde idolerna. Det är först på äldre dar man har förstått att han var så bra. Sen att Brolle har huvudrollen gör ju saken ännu bättre. Han är jäkligt bra, men så är han från norrland också. Biljetterna har vi redan fått. Så nu kan vi börja fundera på vart vi ska gå och äta. Gubben gillar det här med Buddy, det var en av hans större idoler. Imorgon ska jag tvinga mig till jobbet, hoppas att jag är bättre än vad jag har varit idag. Det är ju bara en dag innan helg så det ska väl gå. Kan ju vila mig över helgen. Sen får man hoppas att det var den sista förkylningen den här vintern och våren.

Inga kommentarer: