onsdag 10 oktober 2012

Regn, kyla och trötthet.

Har nu frusit i två dagar. Regn och kyla, ett riktigt höstrusk har vi haft. Nu ska jag börja med vantar och skulle även kunna tänka mig att ta på vinterjackan. Men den får jag nog vänta med ett tag till, annars fryser jag väl ihjäl till vintern.

Inte nog med att jag fryser utan har blivit så trött den sista tiden. Jag sover mer än vanligt men inte blir jag piggare för det. Har hört av många att dom har det likadant med tröttheten. Nu ska jag hoppa in i en varmdusch sen kryper jag ner i sängen. Ha det gott.


1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Håller med dej Kathrin. Satan i gatan så kallt det har blivit. Efter träningen i går morse åkte jag till SKHLM och hade dejt med Sofie och lille Leo. På eftermiddagen när jag skulle hem, tog jag fel buss och fick åka tillbaka till SKHLM och vänta på bussar, tog tre timmar innan jag var hemma och när jag kom till Rågsved, var det så attans kallt att jag huttrade. Vägen har aldrig varit så lång från tunnelbanan till lägenheten. Frös nåt förbenat. Så väl hemma hoppade jag i en varm dusch, Senare på kvällen gick vi ner i förrådet och hämtade våra vinterjackor, det är ett måste nu.

Kraaaaam