tisdag 30 oktober 2012

Lite mys i soffan.

Sitter och myser i soffan efter en dag på jobbet. Middagen är avklarad och likaså disken så nu kan jag mysa resten av kvällen. Ska sticka vidare på Liams raggsockor som jag började på igår. Hans systrar och kusiner ska också få raggisar så dom inte behöver frysa om sina små fosingar nu när vintern närmar sig med stora steg. Lilla Emilia blir blir 2år nu på torsdag och om jag fatta det rätt så kommer deras farmor upp från Småland till helgen. Då blir Felicia glad, hon är helt betuttad i sin farmor.

Vinterjackan har jag plockat fram och som jag misstänkte så behövde jag bara ta fram den så blev det genast mildare ute. Jag låter den hänga kvar i hallen så kanske kylan håller sig borta, hahaha. Så länge det är plusgrader ute är jag nöjd.

Just nu ser Bosse på Rapport och där har dom ett inslag om ungdomar som åker på taken på tunnelbanan o pendeltågen samtidigt som dom filmar in det hela för att lägga ut det på YouTube. Hur jävla dum får man bli???

Nej, nu ska jag sticka lite innan det är dags att få sig lite sömn.

Inga kommentarer: