onsdag 17 oktober 2012

Onsdag eller dan före dan.

Natten som var blev det en orolig sömn. Först höll jag inte på att somna, fick läsa min bok i två timmar innan John Blund äntligen kom och strödde ut sin sand. Resten av natten sov jag riktigt dåligt. Många gånger var jag vaken men ändå sov jag. Man kan nog kalla det för att slumra lite. Dagen har gått sin vanliga lunk. Ett tag innan fikat på eftermiddagen var jag så trött att jag nog hade kunnat stå och sovit. Men en mugg kaffe gjorde att jag kunde hålla ögonen öppna och kände mig ganska pigg. Nu efter middagen känner jag mig helt slut och kommer att krypa i säng tidigt. I morgon måste jag vara vaken och pigg i Tingsrätten.

Har nu börjat att använda raggsockor i stövlarna när jag ska till jobbet. Och i morse var det skönt att raggsockorna var på. Nästa steg blir långkalsonger under jeansen, men jag ska pina mig ett tag till för annars fryser man väl ihjäl när den riktiga vinterkylan slår till. En av tjejerna på jobbet börja med långkalsonger i igår, så jag är absolut inte ensam om att börja klä på mig vinterpälsen. Till helgen har det lovats att vi ska få upp Tysklands värmen, men det tror jag vad jag vill om. Och om den nu kommer har den säkert kylts ner så att vi inte kommer känna någon skillnad.

Ska väl försöka mig på att få en god natts sömn nu.

Inga kommentarer: