tisdag 16 oktober 2012

Ett efterlängtat besök.

Idag fick vi ett efterlängtat besök på jobbet. Gulliga Amanda som är hemma på ett kort besök, tog sig tid att komma in och hälsa på sina gamla arbetskamrater. Hon har snart bott och jobbat nere i Malta i ett år. Jag blir så glad när jag träffar henne, hon är en genomgo tjej och har massor av humor.

Det händer en hel del nu angående rättegången på torsdag. Men orkar inte skriva om alla turer just nu. Har en hemsk huvudvärk och får nog räkna med att den kommer att stanna där den är ett par, tre dagar till. Tankarna snurrar mest hela tiden och vet inte hur många gånger jag känner en fruktansvärd ilska över denna hemska pappa. Oron gnager, vågar inte tro på att rättvisan vinner denna gång. Kan ju vara bra på sätt och vis. Menar att man inte ska ha för stora förhoppningar, ifall det blir ett stort bakslag blir inte fallet så stort.

Det är fotboll på tv:n så jag tänker krypa ner i sängen med någon bra bok, om jag nu kan koncentrera mig på läsning.

Inga kommentarer: