torsdag 4 oktober 2012

Helvetes natt.

Har haft en helvetes natt, natten till i dag har det inte blivit många timmars sömn. Var så trött redan igår kväll och när jag väl var  i säng så somna jag in för att efter några minuter vakna igen. Så höll det på hela natten. Jag testa att läsa men somnade redan efter några minuter för att vakna till nästan med en gång. Prövade att bara ligga still och blunda men slumrade bara in lite för att i stort sätt vakna till med en gång. Jag fattar inte varför det ska behöva var så jävla svårt att sova när man är trött. Nu hoppas jag att denna natt ska ge mig bättre sömn.

Mitt på dagen var jag helt slut men piggna till igen så på eftermiddagen var det som vanligt. Just nu är jag inte så farligt trött även fast jag borde vara det.

Vår nya VD bjöd på kanelbullar idag. Och dom kanelbullarna var dom godaste jag någonsin har ätit. Det var som bullarna smälte i munnen. Annars kan jag tycka att kanelbullar kan vara ganska torra, men inte dessa. Nu kan man tro att hon bakat dom själv men så var inte fallet utan var inköpta på hennes favorit bageri. Ett bageri som inte använder några tillsatser i sitt bröd och endast äkta varor används, som äkta  jäst, äkta smör, äkta mjölk och mjöl från Saltå kvarn. Och det märks på resultatet. Hon brukar köpa tårtor därifrån och bjuda oss på jobbet och dom är både vackra o goda.

Nu ska jag försöka att hitta en riktig tråkig bok som jag kan använda som nattlektyr.

2 kommentarer:

Livsnjuterska sa...

Kathrin, har du blåa ord i dina inlägg på din blogg som är understrukna, och om du för pilen över ordet står det Välkommen til cash 4 formula, eller nåt annat, så är det smygreklam som har länkats till ord i vår blogg som jag inte vet hur vi ska få bort. Det har spridit sej som en löpeld för oss bloggare.
Vete tusan om det är ett virus eller vad fan det kan vara??

Anki

Livsnjuterska sa...

Ja, att inte få sova är ett elände. Jag googlade ang detta och de här blå orden som var understrukna var något som jag bara såg ingen annan. Hur som helst om du får något sådant på din blogg eller på din dator,för de här blåa understruknna orden fanns på alla sidor jag gick in på internet, aftonbladet, expressen, name it, och de var länkade till olika reklam. Hur som helst för att få bort dom var att gå in på Verktyg, sedan tillägg och radera bort det som man inte behöver ha. Hur dessa tillägg kom dit det är frågan, var det ett virus, eller nåt annat. Fler har blivit drabbade, eller har de kommit med något som man har klickat på?? Hur som helst fick jag bort det höll på att bli galen på dessa blåa och röda understrukna ord, som jag såg överallt.

Ha en bra dag, och vilken fiiiin dag vi har, solen skiner, underbart!!!