torsdag 9 juni 2011

Skatteåterbäringen....

Idag blev jag lite rikare. Alltid lika roligt när skatteåterbäringen trillar in på kontot. Jag ska nog köpa mig en fönsterputsmaskin, nu när jag har fått tillbaka mina pengar som staten har lånat av mig. En kompis till mig fick en fönsterputsmaskin av sin mamma. Hon trodde att det bara var snack att dom ska vara så bra. Nu har hon tvätta sina fönster och resultatet vart fullt godkänt. Hennes fönster har aldrig varit så fina som dom är nu. Självklart blev jag imponerad och nu vill jag ha en själv. Slut på alla fula ränder. Nu ska jag bara hitta något försäljningsställe, sen blir det fönsterputsning på altanen som jag drar mig för att putsa.

I helgen ska vi rensa bort en massa prylar. Mille ska låna hem lastbilen från sitt jobb i helgen och då passar vi på att slänga lite vi med. Sandra erbjöd sig att göra jobbet om jag åkte över till henne och passa barna. Hahahaha, hon skulle må då. Om jag känner henne rätt så blev det väl inte mycket saker kvar i mitt hem. Hon hade säkert ringt sin bror och bett honom komma med sin tradare så hon med säkerhet visste att allt kom med. Men så roligt ska hon inte få det. Nej, mamsen röjer nog bäst själv,hahahaha.

I morgon är det redan fredag. Det är bara två veckor kvar till midsommaren, inte klokt vad tiden har gått fort. Tycker inte det var längesen vi hade snö och kyla. Vi jobbar fyra veckor till innan semestern. Och efter semestern så har vi snart den tuffa, långa och tråkiga vintern framför oss. Bara att hoppas att vi får en varm och solig sommar så man blir lite piggare till vintern.
Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg tills imorgon. Godnatt på er gott folk.

1 kommentar:

Herparina sa...

Den där fönsterputsmaskinen måste jag ta mej en kik på

Kraaaaaaam, hoppas allt är bra med dej