måndag 13 juni 2011

Det har hänt något med Bosse, hahaha.

Bosse har nu suttit och tjatat om att det nog är dags att gå och lägga sig i ca två timmar. Jag har sagt till honom att han får gå och lägga sig precis när han vill. Själv tycker jag att det är lite tidigt. Men han envisas hela tiden med att säga det är nog dags att gå och lägga sig. Tänkte att han kanske ville ha med sig mig upp i sängen och ha lite mysigt. Men så roligt skulle vi inte ha. Vad han hela tiden har längtat till är boken han köpte igår. Alla som känner honom vet vad han tycker om böcker och skulle bli lika fundersamma som mig och undra om det är dags att köra in honom till Huddinge psyk. Jag kan bara konstantera att boken är mer intressant än mig. Tänk att jag skulle bli bli ratat p.g.a en bok, hahahaha. Det är tur att livet är fullt av överraskningar. Nackdelen kan vara att jag inte får ha mina böcker i fred. Men det får jag väl lära mig leva med.

Det härliga vädret håller i sig. Har varit ute hela kvällen, tvättat några fönster, vattnat blommorna och hört gubbens tjat. Men visst är det härligt med sommar, sol och värme. Klockan närmar sig sängdags och jag ska ta min medicin innan jag går upp en våning. God natt och sov så gott, som Rocky alltid säger vid den här tidpunkten på dygnet.

Inga kommentarer: