måndag 30 juni 2014

Tack för böcker och datorer.

Första dagen på semestern är snart över så även juni månad. En månad som gått i istidens spår och nu hoppas jag att sommaren med värme och sol tar över när en ny månad är på G. Här är vi dunder förkylda, för en gångs skull är även gubben förkyld. Vi har besök av äldsta sonen och det är ju tur för gojorna då jag inte vill hålla på med dom när jag nyser, hostar och snorar. Han tycker kanske inte det är så roligt med två sjuklingar, men han har inte klagat än.

Nu kan man ju tycka att vi skulle hinna med att se en del dvd-boxar, men det pågår ett VM i fotboll som gubben har fullt upp att titta på. Jag gillar inte den sporten och det blir inte bättre då Sverige inte kvalade in. Det är tur att det finns böcker och datorer för annars vet jag gjort. Nu ska jag krypa upp i soffan med en bok. Ha det!!

Inga kommentarer: