fredag 13 juni 2014

1-årsdag.

Idag fyller Jerry 1år och det skulle vi givetvis fira. Hade tänkt att köpa en blåbärsbakelse till honom men det fanns inga kvar. Ett snabbt beslut att köpa jordgubbar och vispa grädde till det blev minst lika bra. Jerry fick en jordgubbe och grädde på en egen matsked, jordgubben åt han inte mycket av men grädden åt han av så det stänkte runt omkring honom. Hela jag var prickig av grädde då han absolut skulle sitta på min axel och äta. Han hade nog velat haft mera grädde men jag vågade inte ge honom för mycket, jag vet ju inte hur hans mage reagerar på mejeriprodukter.

Efter jobbet i morgon ska jag hämta upp Liam på vägen hem. Han ska sova hos oss tills på måndag och på söndag ska vi ha en hel dag i Stockholm. Vädret ser ut som det ska bli bra, inget regn. Ska bli riktigt roligt att få ha Liam för oss själva i ett par dagar.

Inga kommentarer: