tisdag 3 juni 2014

Helg med släktingar.

Nu är ruskvädret tillbaka igen, pust och stön. Inte många soldagar mellan regnperioderna. Men än finns det chans på många fina sommardagar och hoppet är ju det sista som lämnar människan så jag hoppas verkligen att vi får många soliga och varma dagar.

På fredag kommer två av mina kusiner från Norge på besök. Men dom får bo nere hos mamma då vi ska fira svärmor på lördag och det kan jag inte ändra på. När jag berättade för mamma blev hon så glad över att få besök av sina brorsbarn. Självklart att dom ska bo hos mig, sa hon och inte ska du ändra på erat firande av Gun. Jag får träffa mina kusiner på söndag, vilket jag ser fram emot. Det är inte så ofta vi träffas, sist vi såg var ganska exakt 14 år sedan. Det var när vi åkte till Nordkapp på semester. Men vi har bra kontakt via facebook. Det ser ut som att det blir en intensiv helg med släktingar.

Inga kommentarer: