måndag 4 juli 2011

Lite kyligt idag.

Har faktiskt frusit till och från idag. Kanske det beror på att vi satt uppe i går och titta på hårdrock. Bosse blev heltänd på Metallica. Nu ska han köpa CD-skivor så vi kan lyssna på dom när vi åker till Norge och jag säger inte nej till det.

Nu är det 4 arbetsdagar kvar innan semestern börjar. Ska bli så skönt med 4 veckors ledighet.  Var ut och vattna mina tomatplantor och passa på att kolla min jordnötsplanta. Blev förvånad när jag såg att den gått i blom, fina gula blommor som påminner lite om orkidéer. Men blommorna sitter långt ner i plantan så man får flytta på bladen om man vill se dom. Ska ta med kameran och föreviga blommorna.

Resten av kvällen ska jag inte göra någonting alls. Bara sitta framför teven, är helt slut efter en sen kväll igår och tidigt upp i morse. Det jag hade tänkt göra idag skjuter jag upp tills i morgon. Är det något som jag är duktig på så är det just det att skjuta upp saker och ting, hahahaha. Tänker ofta att jobbet försvinner inte, kan lika gärna skjuta fram det en dag eller två. Måste nog ta mig i kragen och få en ändring på mina uppskjutande.

Ha ett bra slut på denna måndag.

Inga kommentarer: