tisdag 5 juli 2011

Blomvakten är på plats.

 Min jordnötsplanta med sina fina blommor.
 En till bild på jordnötsplantan.
Min blomstervattnare är på plats. Nu ska det bara i vatten och sen ska blommor och tomatplantorna i strax innan vi åker. Bilen har vi haft inlämnad för byte av bromsar, vi hämta den efter jobbet idag. Behöver inte oroa oss för vägarna i Norge nu när bromsarna är nya.

Jag hade ett missat samtal på mobilen idag. Nummret visa sig gå till kyrkogården i Sorunda, får ringa i morgon och höra vad dom ville. Kanske är gravstenen på gång. Men det låter konstigt för när vi var på bouppteckningen på begravningsbyrån visade vår handläggare en bild på den färdiga stenen. Jag fråga då hur lång tid det skulle ta och hon sa tidigast i slutet av juli. Hur som helst i morgon vet jag vad dom vill.

Morden i Midsommer har börjat och den måste jag bara se.

Inga kommentarer: