lördag 18 april 2009

Sjukt

I går vakna jag med feber. Senare fick jag blåsor i munnen. I dag är febern inte lika hög. Hoppas på att det går åt rätt håll, då kan jag kanske jobba på måndag. Jag är så trött på att vara sjuk stup i kvarten.
Den här helgen hade vi tänkt att kolla in duschkabiner, men det får vi nog lägga på hyllan. Får göra ett nytt försök till nästa helg. Jag beställde ett broderi av en svan förra helgen men svanen förvandlades till en samoraj. Det hade blivit något fel på deras hemsida, så jag fick välja ett nytt motiv. Det var inte lätt. Jag hade ställt in mig på svan motivet, den var jätte fin. Så jag blev lite besviken när jag fick mejlet. Som plåster på såret fick jag 20% + fraktfritt, och det tackar man inte nej till. Får hålla koll om svan tavlan kommer tillbaka.
Vad härligt det är med solen. Nu kan börja fundera på vad som ska hända på semestern. Vi har inte planerat något. Blir det bra väder kan man stanna kvar i Sverige. Men blir det regn och kallt får man kanske ta en sista minuten resa. Är egentligen inte så mycket för sista minuten resor, men kan tänka mig att göra en sån om vädret här hemma är dåligt. Om det blir bra väder kanske vi oss en tur till Karlshamn och hälsar på hos Christian. Det är länge sen vi träffa honom. Jag har lite dåligt samvete för att vi inte har åkt ner tidigare. Så fort vi har pratat om det så har det kommit något i vägen. Det är så dåligt av oss, att inte komma till skott.
Ska ta en tablett och lägga mig ett tag. Förhoppningsvis är jag lite piggare på eftermiddagen.

Inga kommentarer: