söndag 26 april 2009

Shoppingdag

Har varit på Ikea idag. Skulle köpa en bäddmadrass till datarummet. Men det blev ingen, jag tror att hela stockholmsområdet har varit och handlat sängar. Det var slut på dom flesta bäddmadrasser, så det blir till att vänta tills dom för in ett nytt lager. Men jag hitta nya täcken och kuddar till sovrummet i stället. Ja, man kan ju inte gå tomhänt därifrån. Sen åkte vi för att titta på duschkabiner. Vi hitta ett som bägge två ville ha, så det var bara att beställa. Vi får det nog i slutet av veckan trodde försäljaren. Kanske kan vi få i ordning uppe i badrummet nästa helg. Glada i hågen efter vår shopping runda åkte vi hem. Det måste vara något fel på luften här, för så fort vi kom in genom dörren gick luften ur oss. Bägge två bara satt på en varsin stol och pusta. Orka inte göra något alls. Till slut tvinga jag mig upp och slängde på en tvättmaskin. Jag hade tänkt lägga in räkningarna men känner att det kanske är bäst att göra det i morgon istället. Så är det, så får det bli. I kväll bli det till att gå och lägga sig tidigt. Det blir inte några problem med att somna.

Inga kommentarer: