onsdag 2 juli 2014

Bläääää!!!!

Igår var jag dålig men idag är det bra mycket värre, nu har jag även fått feber. Mamma ringde igår morse och sa att hon glömt att lämna en räkning som måste betalas omgående. Så det var bara att sätta sig i bilen och åka till henne och hämta upp den. När vi kom hem var jag helt slut, kanske det är resa ner dit som gjort att jag nu är sämre. Även min syrra ringde och ville att vi skulle komma till dom på lördag. Det skulle vara roligt men vi får se hur det är med våra förkylningar i slutet av veckan. Just nu vill jag i stort sätt bara lägga mig ner och dö. Jag hostar mer än någonsin och det har gjort att jag har värk i hela bröstkorgen. Blir det inte bättre med hostan får jag nog besöka läkaren i morgon, behöver snart ett nytt recept på min hostmedicin.  

Idag händer det nog ingenting för jag ska vila mig och ta det lugnt hela dagen. Markservicen för den som är minst dålig stå för och jag tror att det är Bosse som är just den personen.

Inga kommentarer: