söndag 15 december 2013

Tredje advent.

Tiden rusar fort och det är redan tredje advent. Idag ska jag städa lite och kanske blir det lite bakning också, så mycket mer orkar jag nog inte göra. Jag känner mig helt slut i kroppen och ser fram emot en lite längre ledighet nu till jul. Fem dagars ledigt, jobb tre dagar, ledig en dag, jobb en dag och ledig två dagar i nyår, ett ganska bra schema tycker jag. Den här tiden på året har vi fullt upp på jobbet, riktigt roligt att jobba och arbetstimmarna rinner fort iväg. På onsdag är det åter igen dags för ett tandläkarbesök för mig. Det är skönt att veta att det inte kommer att bli någon borrning eller annan obehaglig behandling.

I veckan kommer förhoppningsvis gojornas foder. Leverantören har haft svårt att få fram fodret, det har varit slut i flera veckor. Men nu har dom lovat att det ska komma i veckan. Bosse håller koll och får åka och hämta det när Elisabet har fått leveransen.

Nu ska jag ta och fixa lite lunch sen ska jag börja röja. Ha en trevlig tredje advent.

Inga kommentarer: