fredag 19 april 2013

Jerkan.

Är nu så mycket bättre så jag ser fram emot en dag på jobbet i morgon. Nattsömnen har det varit si och så med. Har i alla fall fått sova ca. tre timmar. Ska försöka att sova en timme eller två under dagen, om det nu går att somna. För det är ju så med mig att när jag kan och skulle behöva sova, så fungerar det bara inte. Kanske jag får sätta på teven, för det brukar vara ett bra sömnmedel.

När jag satt och läste morgontidningen såg jag att Jerkan är tillbaka i stan och att det fanns biljetter kvar till hans "Jerry the farewell show". något som vi trodde att vi missat då det var slut på biljetter då vi var in och kolla för ett bra tag sen. Han har varit ute i vårat avlånga land på turne och jag trodde inte att han skulle tillbaka till Stockholm. Men se vad fel man kan ha. Nu har jag i alla fall lyckats få biljetter och den 10 maj blir det av. Tänk vad glad gubben kommer bli när han kommer hem och få se biljetterna. Han som har tjatat om denna showen.
Man kunde även boka middag, tänkte det kunde vara något. Tur att man kunde se menyn, för den tilltalade inte mig, så middag får vi äta i stora staden innnan showen börjar.

Inga kommentarer: