söndag 10 februari 2013

Mera garn.

I torsdags kom kursmaterialet som var två DVD-skivor som ska installeras i datorn. Ska sätta mig ner och få det gjort idag. Ser fram emot nästa måndag då kursen startar.

I fredags kom det ett paket med garn på posten, garnet kom helt lägligt då jag snart är klar med tredje tröjan ( bara halsen kvar). Jag beställde garn till en tunika och ett par tröjor till, resten av tröjorna ska jag nog köpa garnet av min egna lilla garnbod. Och när jag är där ska jag titta på mönster till tröjor åt mig och gubben. Garnet som jag stickat Lillebrors tröja i köpte jag där, ett helt underbart garn att sticka i. Garnet som jag skickat efter är även det ett bra garn. Det viktigaste är att det inte är stickigt.

Har många bollar i luften just nu. Vet inte riktigt vad jag ska hugga i först. En sak vet jag i alla fall och det är att vi ska åka och handla innan jag börjar ta tag i mina projekt.

Ha en trevlig söndag.

Inga kommentarer: