torsdag 21 februari 2013

Längtar till nästa lektion.

Nu är jag igång med släktforskningen. Veckans lektion var ju att lära sig att söka i de två CD-skivorna som jag skulle installera i datorn. Har varit in där och sökt på en hel del släktingar. Jag anser att jag nu är helt säker på hur sökandet fungerar. Nu ser jag fram emot nästa lektion och på koden till Svar, det är där jag kommer hitta en hel del om mina och Bosses släktingar bakåt i tiden. En spännande vår väntar blir det.

Har jobbat i två dagar och känner mig helt slut på kvällarna. Hostan har blivit en aning bättre, på mornarna nyster jag och snyter mig om vart annat. Men när jag varit uppe ett par timmar känner jag mig ganska bra. Hoppas nu inte det blir något bakslag på grund av att jag nog gått tillbaka till jobbet för tidigt.

Nu tar jag kväll, ska försöka komma i säng innan tio.

Inga kommentarer: