lördag 16 februari 2013

Ett ovälkommet besök.

Vi har besök av influensan just nu. Jag vaknade igår morse med jordens huvudvärk och feber (givetvis), låg i stort sätt hela fredagen helt däckad i sängen. Bosse är också dålig men inte lika dålig som mig. Känner mig faktiskt lite bättre idag, lite feber, ont i kroppen och en hosta som inte gör huvudvärken bättre. På måndag börjar min kurs, så typiskt att jag ska bli sjuk just nu. Det är ju tur att det är en distans kurs så jag har en vecka på mig med första lektionen. Men det är ju ett par dagar dit så kanske, kanske har jag blivit så pass bra så jag kan börja kursen som planerat.

Orkar inte skriva mer eller rättare sagt det händer inte så mycket just nu som är värt att skriva om. Tar mig ett par tabletter och krypper tillbaka ner i sängen. Ha en bra dag.

Inga kommentarer: