måndag 24 december 2012

GOD JUL!!!

Ja, så är vi här. Äntligen julafton som en massa säger, själv så är jag inte så mycket för julen. Inte ens som liten tyckte jag julen var så mycket att hänga i julgranen. Är nog lite konstig av mig. Denna jul går i förkylningens spår. Det mesta av julstöket är klart och det kan jag tacka den jag är gift med. Utan honom hade det blivit en riktigt usel jul. Givetvis har jag hjälpt till men det har varit jobbigt då jag har varit febrig mest hela tiden. Det är tur att det finns tabletter att ta till. Idag ska vi ta oss till Sandra för att fira julafton och äldsta sonen kommer att vara med oss i år. Blir jag för dålig kan jag alltid krypa ner i Sandras säng och vila. Ska bli skönt att få slippa allt vad service heter för en gång skull. Förra året firade vi julaftonen hos dom och vi hade en trevlig dag och kväll. Jag hoppas på en repris på Felicias julsång, den gick så här. Hejsan hoppsan fallerallera på julen ska varenda unge vara glad. Den satt hon och sjöng medans hon och hennes bror höll på med sina julklappar. Brodern gillade inte hennes sång kan jag lova, för han var inte vid tillfället på det bästa humöret. En jul att minnas och den här julen lär jag inte glömma i första taget heller och det på grund av mitt tillstånd. Men om  jag nu är sjuk under jul så kanske jag slipper att vara sjuk på nyårsafton. Dom senaste åren så har jag fått en febertopp just på nyårsafton och den toppen har kommit på kvällen, lite lustigt faktiskt.
Sandra ska släppa en stor nyhet idag. Jag vet var det är och ser fram emot att den nu kommer att bli offentlig. Vad det är kommer jag att återkomma med. Kan ju säga att jag är glad för hennes skull och för dom andra i familjen.
Ha nu en riktigt trevlig jul och ta det lugnt med mat och andra godsaker.

                                                                    GOD JUL

Inga kommentarer: