fredag 21 december 2012

Årets mörkaste dag.

Årets mörkaste dag är här och nu så går vi mot ljusare tider. Har känt mig hängig och haft ont i halsen till och från hela veckan. I natt vaknade jag av att jag frös så jag skakade, mot morgonkvisten klev jag upp och tog några treo. Men dom hjälpte inte mycket. Det var bara att konstatera att något jobb blir det inte idag. Ringde jobbet och kröp tillbaka till sängen. Fick sova några timmar och vaknade upp av att kroppen koka. Så jävla typiskt att jag ska bli sjuk just nu. Jag som har en massa att gör innan julen. Har som vanligt inte börjat handla hem maten utan hade tänkt göra det i kväll efter jobbet. Men det är inte värsta för Bosse kan ju rycka in och göra inköpen. Men maten som ska tillagas, julklapparna som ska slås in och en hel del annat som ska göras, vet inte hur vi ska lösa detta. Bosse kan ju inte göra allt. Det får bli som det blir helt enkelt. Tror att jag går och lägger mig igen.

Inga kommentarer: