fredag 24 december 2010

En riktigt God Jul.

Njuter av lugnet. Bosse och jag ska fira julaftonen helt själva. Är första gången vi gör det och jag gillar verkligen det. Det ska bli riktigt härligt att kunna göra precis vad vi vill, äta när vi vill. Bara att slippa allt jobb runt mat och disk är guld värt. Nu behöver vi bara ta hand om vår egen disk och bara ha mat som vi själva vill ha. Jag är ingen julälskare och har aldrig varit det. Så nu får jag se hur det är att fira utan barn och barnbarn.

I går fick jag en get i julklapp. Hahaha, hade väl aldrig trott att jag skulle bli getägare. Kanske en början på ett nytt yrkesliv, getfarmare.

Fick även flaska vin av en kund , det var jag värd sa hon. För professionellt bemötande sa hon med hög röst och både hennes man och hon själv titta på min kollega med stort C. Jag blev riktigt glad av denna gest.

Önskar er alla en riktigt GOD JUL.

Inga kommentarer: