torsdag 7 augusti 2014

Var ett tag sen.

Nu är det ett tag som jag var in här och skrev. Det har inte hänt så mycket, mest jobb, sol och värme. Så mycket sömn har det inte blivit då det är så hett på nätterna. Hjälper inte med öppet fönster och fläkten på högsta fart, blir några timmar sammanlagt per natt. Min långledighet i helgen orkade vi inte med så mycket. Vi hjälptes åt med att klippa häcken på baksidan, vi vart sjöblöta av svett och många pauser blev det. Men när vi var färdiga med klippning och bortforsling av det bortklippta så var vi nöjda med att fått det gjort.

I morse var det åska och störtregn, endast +17,5 grader när jag åkte till jobbet. Jag nöjt av svalkan och  tyckte att åskan plus regn var helt okej. Träffas på en av grannarna på busshållplatsen och även hon nöjt av vädret. Inte ofta jag kan säga att det är skönt med oväder,haha.

Nu ska jag ha lite fotvård innan jag ska göra ett försök att somna in för natten. Ha det.

Inga kommentarer: