söndag 31 augusti 2014

Ny soffa beställd.

Var hem till Sandra igår för att titta på deras nya soffa och det var en soffa som jag fastnade för. En sådan vill jag också ha och Bosse tyckte likadant. Vi har nu beställt en likadan men en annan färg.

Fick med oss en glad tjej från Sandra, Felicia ville sova hos oss. Självklart fick hon det. Vi hade en myskväll och Felicia pina sig för att hålla sig vaken under Fångarna på fortet. Med endast några minuter kvar av programmet föll ögonen ihop och hon gled in i drömvärlden. I dag ska vi roa oss med att åka till Nynäshamn och Nynäsgods kyrkogård. Måste till lite bilder till min släktforskning och min farmor och farfar ligger på denna fina kyrkogård så lite bilder därifrån till eftervärlden måste jag ha. På vägen hem stannar vi till på en fika hos min kära mor.

Nu vill Felicia ha frukost så det är bara att ta sig ut i köket och fixa till den. Ha en bra söndag.

Inga kommentarer: