torsdag 28 november 2013

Tomten var tidig i år.

Idag har vi fått jobbat med öppen dörr och det har varit kallt. Känner mig djupfryst och har tagit mig en het dusch. Har även tänt upp en massa ljus, men inte har jag blivit så mycket varmare för det.

Bosse fick en julklapp i förskott idag. Jerry Williams samlingsbox, 6st CD och en bok. En CD var inspelad från hans sista show på Cirkus. Jag hade tänkt smyga med denna julklapp men jag var själv så jädrans nyfiken så han fick den direkt.

Fick ett mail nu ikväll om att nya buren är på väg så förhoppningsvis så kommer den i mitten av nästa vecka. Beställde den i söndags så det är snabbt jobbat. Rockys bur tog över en vecka innan vi fick mailet om att den var på väg. Även denna gång kommer vi få en överraskning till gojan. Jag hoppas att det är en likadan gunga som Rocky fick till sin bur.

Nu är det läggdags för mig. Ska bli skönt att krypa ner under ett varmt och skönt duntäcke. God natt och sov så gott.

Inga kommentarer: